I'm just holding on for tonight.

どこにも行けない呟き

【和訳】I’m Not Made by Design / Nothing But Thieves

I’m Not Made by Design

I live on oxygen, a bastard monkey boy
Do what the hell I like, I'm no celestial toy
僕は酸素を吸って生きる 反逆者のクソガキ
やりたい放題に生きる
天が創り上げた人形じゃない

Your goddess is bathed in gold
while keeping us in line
We're killing each other for
a woman in the sky
君の女神は僕らを放置して
黄金に身を沈めてる
僕らは天上の女性の為に殺しあう

Ooooooh
I'm not made
I'm not made by design
How can you be
Can you be satisfied?
僕は計画的に作られた物じゃない
どうしたら満足してくれるのさ

Ooooooh
I'm not made
I'm not made by design
How can you be
Can you be satisfied?
僕は計画的に作られた物じゃない
どうしたら満足してくれるのさ

Oooooh
This kiss in the parking lot is
turning me to stone
駐車場で交わしたキスが
僕を石へと変える

You take the sweetest thing
then claim it as your own
君は一番美しい物を奪っていって
所有権を主張するんだ

Ooooooh
I'm not made
I'm not made by design
How can you be
Can you be satisfied?
僕は計画的に作られた物じゃない
どうしたら満足してくれるのさ

Ooooooh
I'm not made
I'm not made by design
How can you be
Can you be satisfied?
僕は計画的に作られた物じゃない
どうしたら満足してくれるのさ

You take the sweetest thing and
claim it as your own
君は一番美しい物を奪っていって
所有権を主張するんだ

Ooooooh
I'm not made
I'm not made by design
How can you be
Can you be satisfied?
僕は計画的に作られた物じゃない
どうしたら満足してくれるのさ

Ooooooh
I'm not made
I'm not made by design
How can you be
Can you be satisfied?
僕は計画的に作られた物じゃない
どうしたら満足してくれるのさ

これで下書きの和訳は全部かな。

そういえば新曲が出ましたね。新譜ももう出来てるとか。

まあ相変わらず、最高で大満足。