I'm just holding on for tonight.

どこにも行けない呟き

【和訳】Time :: Fate :: Karma :: God / Nothin But Thieves

Time :: Fate :: Karma :: God

You can call it what you want
It doesn't really matter
Had the sky under my control
The storm started to gather
好きなように呼びなよ
そんなのどうでもいいからさ
空を支配していたら
嵐がやってきた

The human condition
It's inevitable
I was on a roll
Then I heard you call
You've come for us all
人間の条件ってやつからは
避けられやしない
僕は上手いことやってきたけど
そしたら君から連絡がきた
君が僕らを捕らえに来たんだ

Oh, is this what you want?
I've, I've been your plaything for so long
I'm on my knees, baby
So please
Do what you want with me
Just tell me when you're done
ああ それが君の望んでいることなの?
僕は長いことずっと 君の玩具だ
君の足元に跪いて乞うよ
さあ どうか
僕をめちゃくちゃにして
君の気が済んだら 教えてよ

Am I supposed to play a fool?
Or are you trying to save me?
Oh no, now look what you made me do
You made me lose my baby
馬鹿な振りをしていたらいい?
それとも君は僕を救おうとしてるの?
見てみろ 君が僕をこんな目にしたんだ
僕の純粋さは失われてしまった

And don't give me room now
You're convenient when I fuck up again
But I was never sold
You come for us all
僕にチャンスを与えないでくれ
君はまた 僕がめちゃくちゃな時に
都合のいい相手になる
でも僕は納得なんかしてなかった
君から逃れられないんだ

Oh, is this what you want?
I've, I've been your plaything for so long
I'm on my knees, baby
So please
Do what you want with me
Just tell me when you're done, yeah
ああ それが君の望んでいることなの?
僕は長いことずっと 君の玩具だ
君の足元に跪いて乞うよ
さあ どうか
僕をめちゃくちゃにして
君の気が済んだら 教えてよ

Time, fate, karma, God, yeah
Death, sex, data, luck
Money, ego, fame
時、運命、業、神
死、セックス、データ、幸運
金、欲、名声

Time, fate, karma, God
Addict logic, nature, love
Death, sex, data, luck
Money, ego, fame
It comes for us all
時、運命、業、神
妄想、物理、愛
死、セックス、データ、幸運
金、欲、名声
誰も逃れられやしない

Oh, is this what you want?
I've, I've been your plaything for so long
I'm on my knees, baby
So please
Do what you want with me
Just tell me when you're done
ああ それが君の望んでいることなの?
僕は長いことずっと 君の玩具だ
君の足元に跪いて乞うよ
さあ どうか
僕をめちゃくちゃにして
君の気が済んだら 教えてよ

もうソニーミュージックジャパンは国内盤を出す気が無さそうだから、Dead Club Cityの結末を知りたくて。

デラックス盤の2曲目。

 

そういえばとうとうこのアルバムから曲名にまで::がついたね。

以前Twitterで彼らの呟きを遡ったら、2015年とかの一番初めの呟きから使っていて、謎の執念を感じた。